Záručné podmienky

Záručné a reklamačné podmienky

I. Všeobecné ustanovenia
Vybavovanie reklamácií sa riadi podmienkami prevádzkovateľa internetového obchodu BKmobil. Tieto záručné a reklamačné podmienky sa týkajú iba tovaru, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Základným dokumentom pre vybavovanie reklamácií je vyplnený Návratový Formulár (ktorý Vám pošleme e-mailom). Zákazník zaškrtnutím políčka Súhlasím s obchodnými podmienkami, pri procese objednávania tovaru, potvrdzuje svoj súhlas s ochodnými a reklamačnými podmienkami.

II. Odovzdanie a doprava reklamácií
Kupujúci doručuje tovar určený na reklamáciu priamo, poštou alebo kuriérskou spoločnosťou na vlastné náklady. Zásielky neposielajte na dobierku, nebudú prebraté a vrátia sa Vám naspäť. Podací lístok z pošty od zásielky si treba uschovať ako doklad o odoslaní tovaru k reklamácii. Nezabudnite si tovar poistiť, spoločnosť BK-eshop.eu nie je zodpovedná za prípadnú stratu či poškodenie tovaru počas prepravy. Tovar z oprávnenej reklamácie je zaslaný späť na náklady spoločnosti.


III. Spôsob uplatnenia reklamácie


a) Tovar s výskytom závady počas záručnej doby
Pri uplatnení reklamácie je nutné predložiť riadne vyplnený Návratový formulár. Tovar odovzdávaný na reklamáciu musí byť úplný, v originálnom obale, s úplnou dokumentáciou a príslušenstvom. Ak nebudú splnené tieto podmienky spoločnosť nie je povinná zobrať tovar do záručnej opravy.

b) Nesúlad pri dodaní tovaru po prevzatí
V prípade že zákazník dostane tovar, ktorý je v okamihu prevzatia mechanicky, či inak viditeľne poškodený, musí o tejto skutočnosti spísať preukázateľný záznam s dopravcom a informovať okamžite o tejto skutočnosti internetový obchod BKmobil.  (bkmobil.bkmobil@gmail.com , tel +421944937032).

Pri osobnom odbere musí tak zákazník urobiť ihneď.  Na neskoršie oznámenia či reklamácie nebude braný ohľad a škody takto vzniknuté nemôžu byť kryté.

IV. Dĺžky záruk a spôsob vybavenia reklamácie
Doby záruk na jednotlivé druhy tovaru sú uvedené na záručnom liste. Ak nie je doba záruky uvedená na záručnom liste, platí pre tieto druhy tovaru záručná doba 24 mesiacov. Táto záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru zákazníkovi a predlžuje sa o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnom reklamačnom konaní. K vybaveniu reklamácie musí zákazník odoslať Návratový formulár spolu s reklamovaným tovarom v ktorom vyplní príslušné informácie. Tovar, ktorý je v záručnej dobe je potrebné poslať na vyššieuvedenú adresu. Po obdržaní zásielky od odosielateľa a zistenie prípadnej nezrovnalosti medzi súpisom v kartóne a skutočným stavom, bude o tejto skutočnosti odosielateľ bezodkladne informovaný. 
Reklamácia sa vybavuje opravou alebo výmenou. Spoločnosť ArtMont B.K. si vyhradzuje právo o spôsobe vybavenia reklamácie rozhodovať sama.

V. Doba vybavenia reklamácie
Reklamačné konanie začína dňom doručenia reklamovaného tovaru. Reklamačné konanie končí dňom ukončenia reklamačného procesu. Nasledujúci deň po ukončení reklamačného konania už začína plynúť záručná doba.  Opravený alebo vymenený tovar bude v závislosti od dostupnosti náhradných dielov, výrobcu, dodávateľa tovaru a ďalších podmienkach zaslané firmou ArtMont B.K. späť v čo najkratšom čase, najdlhšie však do 30 dní od začiatku reklamačného konania.

VI. Záruka zaniká
· Vypršaním záručnej doby 
· Porušením podmienok prevádzky alebo bežnej údržby
· Nedodržaním technických podmienok pre prevádzkovanie zariadení a ich príslušenstva. 
· Poškodením záručných plômb a čiarových kódov. 
· Použitím neoriginálneho spotrebného materiálu alebo nelegálneho softvéru 
· Zásahom neodborného subjektu. 
· Zásahom do faktúry, záručného listu alebo dodacieho listu. 
· Pri mechanickom poškodení tovaru. 
· Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou, prípadne inými vonkajšími udalosťami, ktoré nespôsobil predávajúci. 

Pri zistení niektorého z vyššie uvedených dôvodov vzniká spoločnosti právo odmietnuť vybavenie takejto reklamácie ako záručnú a môže si účtovať manipulačné a administratívne poplatky spojené s nákladmi na manipuláciu a odosielaním tovaru späť k zákazníkovi.